Mobilitate totală în
managementul mentenanței

Soft mentenanță
Adio hârtii, planificați lucrările de mentenanță și intervențiile direct din soft mentenanță KMR - Keep the Machine Running.

Acces la date în timp real
Acces la informații în permanență, local și de oriunde este internet, indiferent dacă utilizați calculator, tabletă sau telefon mobil.

Modul de ticketing
Alocare sarcini de lucru pentru tehnicieni (tichete/solicitări).

soft mentenanță

Utilaje și echipamente

Reducerea downtime-ului

Mentenanță corectivă

Mentenanță preventivă și predictivă

Planificarea activității de mentenanță

Înregistrarea orelor de funcționare

Materiale mentenanță și intervenții

Controlul costurilor

Controlul stocurilor

Planificarea materialelor necesare

Rapoarte

Rapoarte sarcini de lucru alocate tehnicieni (tichete / solicitări)

Rapoarte materiale: top costuri, top utilizări

Rapoarte utilaje: costuri revizii, număr revizii

Rapoarte revizii / intervenții: top costuri, întârziate, planificate


Tehnicieni

Alocare sarcini de lucru pentru tehnicieni (tichete, solicitări)

Acces la resurse: manual service, istoric intervenții, situații similare

Alerte, notificări și informații în timp real

Mobilitate - interfață web (laptop / tabletă / telefon)

Soft mentenanță KMR - Module

Forma-1-3.png
Administrare KMR

- Configurare multiple puncte de lucru

- Control acces KMR utilizatori: Roluri, drepturi, zone de acces

- Nomenclatoare: tip revizii, categorii echipamente și consumabile, furnizori servicii, proceduri de lucru

- Configurare alerte și notificări personalizate

- Import-export date EXCEL

Forma-1-1.png

- Baza de date completă

- Specificații și documentație tehnică

- Înregistrarea orelor de funcționare

- Planificarea activităților de mentenanță preventivă & predictivă

- Mentenanță corectivă

- Etichetare și scanare QR Code

Shape-1.png

- Mobilitate - interfață web (laptop / tablet / telefon)

- Calendar intervenții planificate

- Acces rapid: istoric intervenții, specificații tehnice, manual service

- Monitorizare parametri de funcționare

- Gestionare tichete alocate

Forma-1-1-1.png

- Intervenții: costuri, activiăți întârziate, planificate

- Consumabile: top costuri, top utilizări, evoluție consum, planificate vs. stoc

-Echipamente: costuri intervenții, rata intervențiilor, timpul de funcționare, alarme senzori

Forma-1-2.png

Controlul stocurilor: alertă prag minim, evidență stoc în multiple puncte de lucru

Controlul costurilor

Planificarea materialelor necesare în cadrul intervențiilor

Shape-1-1.png

- Tichete: evidență și monitorizare status tichete

- Necesar consumabile

- Alerte, notificări în timp real

Raportare mentenanță

Pot fi generate 10 tipuri de rapoarte pentru:
materiale: top utilizări, top costuri, detalii utilizare material
echipamente: top număr revizii, top costuri revizii, detalii revizii echipament;

revizii/intervenții: top costuri, revizii/intervenții întârziate, revizii ce urmează conform contorului de funcționare, situații similare;

sarcini de lucru alocate tehnicienilor: tichete și solicitări, manuale de utilizare a echipamentelor, manuale de service, procese verbale, istoricul reviziilor și intervențiilor pentru fiecare echipament.

Managementul reviziilor/ intervențiilor
utilajelor/ echipamentelor

Planificarea și managementul mentenanței/intervențiilor pentru fiecare utilaj/echipament: tip revizie/mentenanță, tehnician/furnizor responsabil, dată, alertare, status, diagnostic, sarcini, materiale folosite, documente asociate, costuri.

Mentenanță
preventivă și mentenanță predictivă

Aplicația are capabilitatea de a vă atenționa înainte ca un utilaj să se defecteze. Totul se realizează conform unui plan de lucru configurat în prealabil în aplicație.

Managementul mentenanței utilajelor/ echipamentelor

Bază de date completă cu toate utilajele/echipamentele supuse activității de mentenanță/reparații. Adăugați aici toate utilajele/echipamentele cu informații: denumire, număr inventar, locație, perioadă de garanție, data punerii în funcțiune, contor de funcționare, imagini, date suplimentare de interes.

Managementul stocurilor

Acces în timp real la informații actualizate despre materialele necesare pentru mentenanță/reparații: denumire, producător, stoc existent, preț, manuale. Listele de materiale se pot importa și exporta din fișiere Excel.

Start

Vedeți cum sistemul pentru managementul mentenanței vă ajută să realizați managementul echipamentelor, utilajelor și a stocului, să reduceți downtime-ul și să economisiți timp și bani.

Ușor de implementat

Vizitați ghidul de implementare cu tutoriale pas cu pas. Acesta vă va ghida în utilizarea sistemului Keep the Machine Running

Contact

Pentru mai multe informații suntem la dispoziția dvs.
în intervalul 09:00 - 17:30

Telefon: +(40)232-217.248
Mobil: +(40)726-767.890
E-mail: office@quartzmatrix.ro

Logo KMR Software Managementul Mentenantei

Sistemul Keep the Machine Running, o soluție flexibilă, ușor de implementat și ușor de utilizat, pentru managementul mentenanței

Pentru o prezentare personalizată, vă putem contacta!